yeme-içme

Cilantro….


Blog yazmaya başladığımdan beri gittiğim yerlere daha farklı bakar oldum. beğenirsen hemen bloğa eklemeliyim diyip fotograf cekiyorum. Cuma günü bir arkadasımla gittigim Meksika restaurantının hem fiyatları çok uygundu hem de lezzeti harikaydı yemeklerin, o yüzden hemen sizlerle paylaşmak istedim.
71st street&1st avenueya yolunuz düşerse muhakkak uğrayın derim.
http://www.cilantronyc.com

Cilantro….” üzerine 2 yorum

  1. Cilantro benimde manhattan’da en sevdigim meksika restaurantlarindan bir tanesi. Ama ben 89st ve 2nd ave. dekini tercih ediyorum. Burada yapilan frozen margaritalardan daha lezzetlisini ve ucunuzu baska yerde bulamazsin sanirim. Sana katiliyorum muhakkak denenmesi gereken bir restaurant.

Bir Cevap Yazın

