yeme-içme

Çin Mutfağı


Hmmm….Çin yemeği önerisinde bulunmadım mı bana mı öyle geliyor? Yahu Çin Mahallesinin göbeğinde oturup da Çin Lokantalarından bahsetmez mi insan hiç? Ayıp bana. Açıkçası her gün başka bir Çin lokantasına giriyorum bu civardaki ama sanırım Amerikanlastırılmıs olanlar bana daha cazip geliyor.(Çin yemegi 4$ falan da o yüzden,karnımı daha ucuza doyuracak başka bir şey henüz keşfedemedim) Kurbaga bacagı,böcek falan yemeğe meraklı olmadıgımdan korkuyorum da onların cok fazla gittikleri restaurantlarda birseyler yemekten. Ben yine brokolili tavuk ya da dumplinglerle kendimi garantiye alıyorum çok iyi bilmedigim yerlerde ama size tabi ki namı kanıtlanmıs yerleri önerecegim…Benim kadar cesur olmanıza gerek yok🙂 Çok sükür basıma birsey gelmedi ama dedim ya garantiye alıyorum kendimi bildigim seyleri yiyerek yoksa Çin Mahallesindeyim belli mi olur,köpek eti bile yedirirler adama Allah saklasın!(şakaaaaaa :))

Aşagıdaki restaurantlarda 4dolara öglen yemegi yiyemeyeceksiniz tabi ki…Ama inanın kalitelerine göre cok pahalı degiller. Kisi bası 20-25$a çıkarsınız,yine de web sitelerinden fiyatlarını kontrol edebilirsiniz.

Buddakan 

75 9th Ave, Chelsea Market, New York, NY 10011  212-989-6699

Chin Chin

216 E 49th St, between 2nd and 3rd Aves, New York, NY 10017

MR. Chow

324 E 57th St, New York, NY 10022

Bir Cevap Yazın

