yeme-içme

Sushiiiiiiiiiiiiii!!!!!


Güzel bir sushi için neyden fedakarlık edersiniz diye sorasım geldi. Eğer Ny’taysanız çok da fedakarlığa gerek yok çünkü bir çok yerde güzel sushi bulmanız mümkün. Üstelik çok da uygun fiyatlara. Mesela Çin Mahallesindeki Hong Kong Supermarketi keşfettim geçenlerde…Gözünüzün önünde taptaze sushi yapıyor adamcagız ve sadece 5$.Yemeyip napılır? Yanında yatılır. VAlla ben öyle yapıyorum. haftada 5 öglen ordayım. Tabi öyle restaurant falan olmadıgından eve götürmeniz gerekiyor. Kim gidecek de Hong Kong supermarketten Sushi alacak? En iyisi ben size bir kaç restaurant ismi vereyim.

Geçen akşam Shinbashi’deydim çk başarılıydı. Sadece sushisi değil somonu da harikaydı. Ben balığı teriyaki sosla yemeye çok bir anlam veremiyorum, aslında Japonlar da tuzlusunu tercih ediyorlarmıs. Gercekten cok lezzetliydi Deniz Tuzlu Somonu…SUshileri de taptazeydi…tavsiye ederim.

Benim bir diğer favori Sushicim 20.street Park Avenue’daki Azuki.(Sushi SAmba’nın hemen yanında)Azuki öyle lüks falan bir yer değil fakat akşam yemeginde sınırsız SAki ya da şarap verme özelliği var ve ve Sushi Boxları gercekten cok doyurucu. 15$a sushiye doyuyorsunuz daha ne olsun?

Diğer Sushi Restaurant önerileri:

Geisha

33 E. 61st St.
New York, NY 10021
212-813-1113

Masa

Time Warner Center
10 Columbus Cir.
New York, NY 10019
212-823-9800

Morimoto

88 Tenth Ave.
New York, NY 10011
212-989-8883

Bir Cevap Yazın

