Genel

Otel fiyatlarındaki korkunç artış


Ben ömrümde böyle bir şey görmedim. Ne oldu böyle birden bire? Tamam dolar uçtu biz yakalayamıyoruz falan da otellere de birseyler oldu yahu. Bu ne? Bu yazımın amacı kendine otel bulamamış arkadaşlara muhit konusunda destek olmak. Üzülmeyin, metrolarda saatlerce sürünüp Manhattan’a gitmeye çalışmanız değil amacım. Long Island Rail Road’dan bahsedecegim, evet günlük gidis donuse 14 dolar vereceksiniz ama Air B&B’den uygun fiyatlı bir oda buldunuz mu 20-30 dkda zaten Midtown’dasınız haliyle sorun çözüldü bile.

Ben son gittigimde aile dostlarımla Flushing’de kaldım ve arabayla 2, yürüyerek 8 dkda gittim LIRR’a. Haritadaki  kırmızı kısıma bakarak yer belirleyebilirsiniz. Mesela Flushing’de kaldıgım yer Auburndale idi. Main Street de var. Demem o ki Air B&B bakarken Long Island Raid Road’a yakın olan bölgelerde ucuz bir oda bulursanız kapın. Metronun 1.5 saatte gittigi yere 20 dkda ulasmak bir nimet çünkü. Kışa doğru otel fiyatları biraz azalırsa şayet gerek yok yine şehirde kalırsınız ama şu sıralar uzak olup da trenle hızlıca ulaşım sağlayan yerler hayat kurtarabilir. Keyifli keşifler…

Bu arada, dolar artısından dolayı herseyi cok pahalı buldum ama tabi bize göre bu hep.Onun dısında biraz güncelleme eklemesi yapacagım ama cok da birsey yok. Belki biraz nereden nereye yürürseniz daha keyifli olur gibi seylere deginirim. Bir gunde Soho, Tribeca, East Village West Village nasıl gezilir gibi gibi….Ondan baska da birsey yok. Bir de Yelp’ten yer önerilerinde bulundum mu oldu bu is sanırım;)

Bir Cevap Yazın

