Genel

Central Park West’te Bir Otel


Astor on the Park

Ny’ta ucuz ve temiz otel arıyor ve Manhattan’da kalmak istiyorsanız burayı seçebilirsiniz. Ama beklentinizi lütfen yüksek tutmayın. ImageImage Burası ne bir balayı oteli, ne de uzun süre vakit geçirilebilecek bir otel. Sakın ama sakın Türkiye’deki gibi birsey beklemeyin. Türkiye ile kıyaslamak gibi birsey yapacaksak hani sevimli aile pansiyonları vardır, onlarla kıyaslayabiliriz.

Normalde New York’taki odalar ciddi küçük olur, burası bana yeterince uygun bir boyut gibi geldi. Öncelikle muhitinden bahsedeyim. Metronun B ve C hatlarıyla ulaşılabilen, metroya 3 blok uzaklıkta, otobüse ile sadece 1 blok uzaklıkta bir otel burası. Central Park önünüzde. Sabah yürüyüse cıkabilirsiniz parkta.

Amacınız sıcak su ve temiz oda bulmak ve merkeze yakın olmak ise dogru adresi. Amacınız otelde vakit gecirmek, daha havalı bir yerde kalmak ise sizlik değil. Ben Mart ayında 3 gece gecesi 70,75 dolar gibi komik bir fiyata kaldım. Wifi yok, bu fiyata kahvaltı dahil degil. Yanlız metroya yürürken yol üstündeki delide (Türkler ve cok seker insanlar bu arada) kahve, ev yemegi, bagel gibi secenekler mevcut hem de fiyatları gayet uygun.

Geceleri Colombus’ta pek dolasmayın. Central West yani otelin bulundugu caddede istediginiz gibi yürüyün gezin ama Colombus’a pek gitmeyin. Birsey olacagından degil, rahat etmeyeceginizi düsündügümden. Civarda bir cok bar ve restoran var, oralarda da takılabilirsiniz.

Önünden geçen otobus Columbus Circle!a gidiyor, bavulunuz vb  oldugunda orada asansor oldugunu ve böylece havaalanına falan gidecekseniz metroya daha kolay inebileceginizi unutmayın. Ben Central Park’a bakan bir odada kalmadım ama arkaya bakan oda da sessizdi, dedim ya ben odayı sadece dus ve uyku icin kullandım o yüzden de her sekilde yetti. Yine gittigimde ilk fiyat alacagım yer olacak kendisi…

Yorum bırakın